Brněnská přehrada 24.-25.8.2011

26.08.2011 23:09

Ve středu večer jsme se vydali s Luckou, Gregem, Amy a Montíkem na procházku k brněnské přehradě a i když bylo 7 večer tak teploty stále dosahovaly tropických hodnot, takže jsem samozřejme vykoupal i hafany. Amy s Montíkem se vzpírali, ale nakonec schlazení uvítali a Gregoušek toho jsem vytáhl poprvé do vody a protože nevěděl co ho čeká, tak mi s radostí skočil do náruče, ale toho později možná litoval, ale zvládl to hrdinsky. Rychle pochopil, že se hlava neponořuje a že musí šlapat vodu, tak se rychle do toho pustil a doplaval za páničkou, aby ji povykládal, co mu to ten Erik provedl.
Škoda, že jsme jen nějak zapomněli fotit.
Při cestě domů se hafani trochu prospali v hromadné dopravě a poté byli opět plní elánu.

Ve čtvrtek v 6 ráno, jsem v tom vedru nějak nemohli spát, tak jsme opět vyrazili na přehradu, i když už bez Lucky a Grega. Amy a Montík si to docela užili, protože ještě nebylo takové vedro, i když teplota už přesáhla 25°C. Snažili se ulovit nějaké kačeny, které byly docelá zvědavé a připlavali k hafanum skoro až k čumákům. Samozřejmě je neulovili, protože přece nepolezou z vlastní vůle do vody.

Jsem rád, že konečně po dlouhé době je brněnská přehrada opět skoro čistá a dá se v ní i plavat.



—————

Zpět


English


České TRD fórum
Fórum - Thai ridgeback
THAI ridgeback DAY
THAI ridgeback DAY
TRD v NOUZI
THAI ridgeback v NOUZI
ChS BENCILLA
Bencilla - Thai ridgeback
Klub KCHMPP
KCHMPP - Thai ridgeback
Thaidog Web
Thai ridgeback


Aktualizováno 14.5.2015


TOPlist

free counters

 


Hafici.czMiciny.cz