R.I.P. Frodo

13.09.2013 05:31

V pátek 26.7.2013 byl velice smutný den. Opustil nás krásný Montíkúv strejda Frodo. Frodík žil několik let v psím útulku než narazil na toho pravého pánička Lukáše, který si ho hned zamiloval a dopřál Frodovi překrásne 3 roky života.

Frodo (Artush Thai Turanka)
(*29.10.2004 - † 26.07.2013)

Frodo byl opravdu skvělý thaječek. Byl to jeden z prvních, na kterého jsem na netu narazil a dlouho jsem váhal, jestli si ho pak nepořídit k Amy. Ale nestalo se tak. I přesto mi zůstal v srdci a je mi velkou ctí, že jsem měl tu možnost setkat se a seznámit se s ním, i když jen na tak krátkou chvíli. Ale i přes ty pouhé 3 dny jsem pochopil a viděl, jak ten veselý chlapik je šťastný a spokojený. Děkuji ti Lukáši, že alespoň ty poslední roky mohl prožit v tvém milujícím náruči a poznal co je to láska. Byl to miláček mazel a do teď je mi z toho smutno. Budeme na něj vzpomínat. Ještě jednou upřimnou soustrast.

více fotek na FB 1
                   a FB 2

 

 

—————

Zpět


English


České TRD fórum
Fórum - Thai ridgeback
THAI ridgeback DAY
THAI ridgeback DAY
TRD v NOUZI
THAI ridgeback v NOUZI
ChS BENCILLA
Bencilla - Thai ridgeback
Klub KCHMPP
KCHMPP - Thai ridgeback
Thaidog Web
Thai ridgeback


Aktualizováno 14.5.2015


TOPlist

free counters

 


Hafici.czMiciny.cz